Solokvist

Jaha. Idag har jag varit och lamnat Daniel pa flygplatsen, sen trost-shoppat skrapmat, lullat runt lite pa ett par butiker for att slippa ga hem (slutade med att jag kopte en nagelklippare och en ogonfransbojare, jattekul), och sett en film som jag tankte skulle gora mig lite gladare men som visade sig vara sorglig (Everybody's fine, kanske skulle forstatt av titeln att det inte var en komedi).

Vi hade i alla fall en hejdundrande avskedsfest igar, middag pa Purple Haze, drinkar pa Smugglers och avslut pa White Rabbit. Tror nog Daniel kommer att sakna oss anda!

22 Juni ar det over for mig i Kina, far val se hur det har ska ga, alldeles ensam i den stora stora staden.... :)

Uppdatering av Daniel...
Nu är man hemma igen efter en lååååång hemresa. Hade en förväxt man bredvid mig på planet så resan blev extra jobbig. Men, men alla plan var i tid och till slut kom man hem. Hade en mycket trevlig sistakväll med alla goa vänner som man kommer att sakna.





0 comments: