Seoul
Nu har jag i alla fall svarat pa alla mina jobbmail och ska SOVA! Gäsp!
En berättelse om hur livet kan se ut långt borta tillägnad vår familj och vänner...
Några flickor har kul vid en fontän
Eva-Maria framför ett vattenfall i stan
Nere vid kanalen där man kunde gå över
Här har ni den - en riktigt iPhone killer, Samsung (Anycall) HAPTIC. Den har allt det som iPhone saknar men jag tror den bara kommer att säljas i Sydkorea.
Kul i det superstora köpcentret COEX
Sydkorea är verkligen ett hightech-land. Alla, och då menar jag alla, sitter och håller på med sina mobiler hela tiden. Dessa 2 tjejer sitter och tittar på TV på mobilen, jepp det kommer bli stort även i Sverige...vänta bara och kom ihåg var ni läste det först. Lägg oxå märke till kvinnan till höger som gråter till hennes film. Sen har vi sett de snabbaste sms-fingrarna någonsin.
Daniel...på krigsmuseet
En vakt...lägg märke till hans katana-liknande batong
Igen...
Här har vi ett typsikt ungt koreansk par. Man visar att man är par genom att ha samma kläder, vi trodde först det var ett skämt men de var överallt. Iaf bättre än att förlova sig när man är 16...
Film från toppen. I Seoul bor det 10 miljoner invånare.
Gangnam - kvarteren runt där vi bodde