Zoo och sommarpalatset (ja, igen....)
Idag har jag varit ledig (nåja, från klockan halv tolv i alla fall). Passar på nu när Kristin och Stefan är här. Hoppades på att få en lika molnfri, varm och strålande dag som igår, men vaknade upp till dis. Fortfarande varmt iofs. Vi har varit turister hela dagen i all fall. Vi började med zoo, där de flesta pandor verkade ha gått och lagt sig inne i sina burar där man inte kan se dem, men ett par stycken var ute och stojade i alla fall. Sa mycket nu en panda stojar loss.
Efter det var vi på sommarpalatset, och det var riktigt roligt, eftersom jag aldrig har besökt det "på riktigt".
Efter det var vi på sommarpalatset, och det var riktigt roligt, eftersom jag aldrig har besökt det "på riktigt".



