Visar inlägg med etikett DVD. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett DVD. Visa alla inlägg

En film ni inte ska se

Denna filmen ska ni inte se, det hade man ju kunnat förstå om man läst vad som stod på baksidan. Gillar när filmakarna är ärliga ;)


Många filmer blir det

Eftersom TV-programmen suger här är ett av nöjena att se på film. En film kostar ca 10 RMB och är det en serie kostar de 10 RMB per DVD. Vi har samlat på oss en del under förra året som kommer att skänkas till Eva-Marias assistenter så de kan träna sin engelska.

Nu är det fredagkväll och det blir Hot Pot med Ebba och Daniel.

Ett års filmer