Avslut

Cirkeln är sluten...vi är hemma igen, båda två, och det är dags att stänga ner denna bloggen. Vi kommer inte blogga om vårt liv i Sverige eftersom det finns tillräckligt att meningslösa bloggar som det är.

Jag har landat ganska bra även om man saknar det internationella livet och alla människor man lärde känna i Peking. Jag saknar dock inte Kina som land att bo i även om det varit en fantastisk upplevelse med höjdpunkter som OS 2008, alla resor vi gjort och folk vi lärt känna. Jag skulle inte bli förvånad om vi inom två år är på väg ut igen men Peking är ett avslutat kapitel även om det är en fantastisk stad på många sätt och att vi säkert kommer åka tillbaka ganska snart. Om man ska tillbaka till Kina igen så blir det Shanghai, det ät det enda alternativet.

Då så , over and out. Och tack alla ni som följt vårt liv på andra sidan jordklotet.

2 comments:

Krister sa...

Tack för en trevlig blogg som jag har följt typ ett år.

Lycka till med vad ni ska göra, och så får vi se om det blir "Daniel och Eva-Maria i Shanghai" i framtiden.

Mvh/Krister

Daniel Borgstrom sa...

Tack Christer. Jag läser din blogg dagligen så jag får lite taste of China :)