Så var det verkligen slut (på riktigt faktiskt)

Jaaa, då var det dags att lägga ner som sagt.... Jag har tänk att skriva ett sista inlägg ända sedan jag kom hem, men jag har på något sätt dragit mig för det - det känns så definitivt...... och sorgligt.

I alla fall kom jag gott hem med alla mina väskor och har hunnit på något vis acklimatiserat mig till Sverige igen. Även om jag ju tillbringar mesta delen i Danmark på mitt nya jobb. Jag får fortfarande känslan ibland av att jag snart ska åka tillbaka till Beijing och bara är hemma en stund på semester. Saknar alla därborta förstås och har lite svårt att ta upp livet härhemma faktiskt. Men det ska nog bli bra till slut!

Jag har som sagt börjat mitt nya jobb, och det verkar bli en bra utmaning! Om en vecka blir det semester också, och då ska vi två rastlösa själar ge oss ut på roadtrip till Amsterdam. Kliar i resenerven igen. OCh Kina blir det igen i slutet av Augusti för jobbet, så ännu är inte Kina-äventyren slut för min del.....

Tack all som har läst vår blogg, de intelligenta och de lite mer korkade inläggen! Och tack till Beijing som har gett oss en sån fantastisk tid. Hoppas vi ses snart igen.

1 comments:

mappa sa...

Tack själv för att vi har kunnat läsa er blogg. Det har varit både spännande och lärorikt att ta del av era berättelser. Så annorlunda mot hur vi har det här hemma.

Monica och Rino på Riseberga