K-k-k-k-kaaaallt!

Jag fryyyyyser! Det ar ca -10 grader och blåser! Hur kan någon stå ut med att ens gå ut! Solen skiner i alla fall som vanligt. Idag ar det fredag och jag ska jobba imorgon också, för att få en hel veckas ledigt över det kinesiska nyåret.
Igår fick vi våra flyttlådor o kan börja packa eftersom vi flyttar direkt när vi kommer tillbaka efter semestern. Skrämmande vad mycket saker man samlar pa sig pa bara ett år.
Tänkte tipsa om en bok jag läser nu, som ar perfekt för kalla januarikvällar - Shantaram av Gregory David Roberts ar helt underbart skriven, och 900 sidor lång, så den räcker en stund. En sann historia om en man som rymde fran Nyzeeländskt fängelse och gömde sig i Bombays slum..... Väldigt underhållande! Och bli inte avskräckt av antalet sidor....

1 comments:

Anonym sa...

Den köpte jag ju faktiskt igår till en av mina kompisar som ska åka till indien och luffa i 2 månader.. Mycket passande :)