Tomt hus o sommarvarme

Jaha, nu ar man ensam hemma en vecka medan Daniel ar i Hong Kong och har kul med vara tidigare gaster. Det var verkligen ett tomt hus att komma hem till, efter sa intensiva dagar. Lugnt o skont, och rent for staderskan hade varit dar, och jag hade fjarrkontrollen och dvd-n for mig sjalv, fast ratt sa ensamt. Lyckades till och med spela upp dvd pa PS3:an, fantastiskt. Fick titta pa kinesisk tv (Daniel ar inget big fan) och det ar ratt sa kul. Sarskilt reklamen. Hamnade in pa en kanal dar de visade jordbruksprogram och sedan gjorde reklam for jordbruksmaskiner och matvagnar. Undrar om det var nagon sorts jordbrukskanal? Det lar jag val aldrig fa veta.
Ute ar det riktig sommar nu, det var 22 grader nar jag gick till jobbet kl nio. Min hjarna fungerar i slow motion nar det ar sa har varmt, hoppas den vanjer sig snart.

0 comments: