Efter några veckor hemma

Nu har man varit hemma i tre veckor och njuter av den svenska sommaren. Andra veckan hemma var underbar men nu har vi klassiskt svenskt sommarväder med 18-19 grader med sol, moln och regn. Man får hoppas det blir bättre till semestern. Eva-Maria kommer hem den 18 och det ska få härligt att få träffa henne efter 4 veckor på var sitt håll.

Efter ha haft en vår med ganska glest med jobb har det blivit fullt upp. Har ett stort projekt som börjar 12 augusti vilket kommer ge mig att göra resten av året, skönt.

Har idag suttit och fortsatt boka vår sydostasienresa i september vilket är lite komplicerat att få ihop allting med hotell i tre länder och flyg mellan dem. Men alla flyg är bokade och hotell i KL och HCMC. Kvar har vi hotell i Kambodja och på Phu Quoc. Slutnotan för hotell och flyg kommer sluta på ca 14.500 vilket jag tycker är riktigt bra.

Jag har även i veckan bokat en helg i Amsterdam där jag ska hälsa på våra Pekingvänner Vera och Guillermo. En resa jag fick i stort sätt gratis när jag bytte plan till Sthlm från SAS till Malmö Aviation eftersom de var överbokade. Första gången i Amsterdam för mig.

Imorgon blir det golf igen och vi kan ju hoppas det kommer att gå bättre än förra helgen...

0 comments: