Status på bloggen

Sen jag flyttade hem har det inte hänt så mycket här då det inte är så intressant att läsa om att man äter ostmacka till frukost och kollar på TV på kvällen, sådana bloggar finns det redan alldeles för många av. Men vi ska försöka hålla den levande tills Eva-Maria kommer hem i slutet på juni.

Jag har nu flyttat in och har så mycket möbler så jag kan bo i lägenheten. Jag har tömt ett förråd men har ett kaosartat förråd på 13 kvadrat som måste tas hand om, inte roligt men det måste göras.

Känslan att vara hemma är blandad, gräset är alltid grönare på andra sidan och jag behöver nog några månader att vänja mig. Det är härligt att vara nära vänner och familj igen men jag saknar den internationella pulsen och alla härliga människor i Peking.

Jag hoppas att vi får chansen att dra iväg utomlands igen någon gång i framtiden.

0 comments: