Vi tappar läsare ;)

Snart tre veckor hemma nu och man börjar så smått komma in i det. Jag trivs riktigt bra i lägenheten även om källarförrådet och garderober börjar fyllas upp. Vårt första förråd på Shurguard är tömt och det går ganska bra med det andra också. Vi ska försöka sälja av så mycket det går för att minimera platsen av det permanenta förråd som vi kommer vara tvungna att hyra. I förra veckan fick jag mitt internet inkopplat och Canal+ Sport finns nu även bland mina kanaler...en fotbollsmatch om dagen är bra för magen ;)

Idag beställde jag en ny bil, en Seat Leon, får den om tre veckor. Vi hade en likadan i 5 månader innan vi flyttade till Kina så det är väl lite tråkigt att köpa samma bil igen men jag fick ett erbjudande jag inte kunde motstå. Sen att det är en miljöbil och riktigt snygg gör ju inte saken sämre.

Fick idag reda på att våra prylar nu är på en båt någonstans i Asien, beräknad leverans är 22 april.

Nu ser jag framemot att Eva-Maria kommer hem om en och en halv vecka, det ska bli riktigt kul!

2 comments:

Sara sa...

Nix! Jag läser den troget även om jag sällan kommenterar.

//Sara

Unknown sa...

se till o få den snabbt.. Jag saknar min bil :p hehe