Status update from Beijing

Ja, inte blir det mycket update fran denna sedan jorden heller..... Jobbar just nu som ett litet djur, hela forra helgen och garna tolv timmar om dagen i veckan, Host ettan ska bli klar och visas om tio dagar, host tvaan ska fardigstallas och prover ska komma hem, och snart ar det semester igen over pask da jag ska aka hem en svang.
Ikvall blir det ev middag pa Carmen med min chef som fyller ar, men jag misstanker att jag kommer att jobba till nio, sa jag far nog bara ga forbi pa en drink pa slutet (eller dessert, varfor inte??), sen blir det att mota upp med svenska Young professionals som ska ha After work pa Union Grill. Lite sent att ga pa after work kl tio kanske, men ar det efter jobb sa ar det ju!
I helgen har jag tankt att I alla fall EN dag inte satta en fot pa kontoret, men daremot maste jag ge mig ut pa en liten inspirationsshopping. Shoppa till mig sjalv kan ocksa behovas, da jag tror att jag kanske skickade hem lite for mycket av mina klader I vart flyttlass, inget att ha pa mig! Sen kanns det att varen kommer snart, och helt plotsligt kanner jag for ett par beige chinos (?) Aldrig nansin agt ett par beigea byxor i mitt liv!

0 comments: