Fantastiska människor.....



Nu är det bara SEX dagar kvar och det känns heeeelt overkligt!

I fredags slutade jag på mitt jobb sedan drygt tre år tillbaka, inte helt utan ånger och fuktiga kinder..... Kommer att sakna alla mina kollegor jättemycket, och är tacksam att ha fått jobba med så fantastiska människor!

Som avskedspresent fick jag en öppen biljett till Shanghai, vilket ju är superkul!

Torsdag 3/1: Middag hos Hanna - Tack, tack, tack all ni söta som fixade mat och en så mysig kväll! Maroccanskt tema och vattenpipa är ju svårt att slå! Kommer att sakna mina designtjejer!
Fredag 4/1: Middag på Fagans, tack även ni för att ni ville ta adjö av mig och Annika - och tack för en jättetrevlig kväll! Att avsluta på Swing in var ju toppen, även om vi sänkte medelåldern rejält!

Lördag 5/1: Ostbricka hos Anna - Inte kunde vi ana när vi blev hjembjudna att vi skulle bli så många! Det var så mysigt att hinna träffa alla innan vi åker, så tack Anna för att även du ordnade en oförglömlig kväll! Nintendo Wii förhöjde kvällen med både boxning och guitar Hero - men Uffe får nog öva på det där......

Efter alla dessa kvällar i goda vänners sällskap känns det vemodigt att åka iväg, men samtidigt skönt att veta att de finns kvar när vi kommer hem!

2 comments:

Anonym sa...

Ja, mumsigt och gott var det hemma hos Hanna!
Nu bär det av mot nya vyer och nya designbrudar.
En öppen biljett till Shanghai...?
Vill Salomon att du flyttar dit i istället? :-)

Ha en skön resa...ska spana in här då och då!
Kram,
Mags

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.