Familjeträff i Amsterdam

Fem dagar på kontoret i Amsterdam. Uppstart av hörstkollektionen och nya trender. Jätteskönt att börja med nytt! Jobb och jobb, inte så händelserik vecka....

Eftersom min kollega Vera åkte till New York på inspirationsresa, fick jag i uppdrag att mata och vara allmän lektant till deras katt, som är mer som en panter än en katt. Men han är snäll ändå.

Det roligaste var ändå att på fredag kväll kom pappa och Eva ner till Amsterdam, för att - som de sa - "Äta middag". Vid sextiden kom de in till stan, och vid åttatiden hade Eva bokat bord på restaurangen Vier Fliegen där vi åt en helt fantastisk middag! Länge sedan jag åt något så gott! Sällskapet gjorde väl sitt till också! :)
På lördagen gick vi bara runt i Amsterdam, letade upp en ostbutik Eva längtat att gå till och försökte hitta vinet vi drack till middagen på fredagen (men utan resultat). På eftermiddagen var det dags för mig att bege mig tillbaka till Beijing, och de följde med och vinkade av på flygplatsen. Jätteroligt att ses, men inte så roligt att det blev så kort! Saknar er jättemycket!

Lille far och jag...
Coolt hus
Matsuko the Panther

0 comments: