Beijing, staden som aldrig slutar forändras

Nu har jag varit tillbaka några dagar, och hunnit vänja mig igen vid staden, livet. luften, och vädret. Idag regnar det och är jättedimmigt och fuktigt, och det blixtrade rätt så mycket på eftermiddagen.

Det sköna med Beijing är att det händer saker hela tiden. En butik/restaurang/kafe stänger här, ett annat öppnar där. Sen jag åkte (på bara 2 veckor) har jag 2 nya lunchställen. Helt perfekt!

Igår lördag var jag ute med några vänner och tog en drink, sen slutade kvällen (helt oplanerat) på Bling nightclub som hade ett års party. Cool klubb, cool musik, tjej i mini jeansshorts dansandes på baren, champagneflaskor i jumbosize, en halv Rolls Royce Phantom som dj booth, discokulor, och rökmaskin. Vad mer kan man begära av ett ställe som heter "Bling"?

Dags att poppa in en dvd och ladda for måndag. Grymt busy vecka med planering av nyutvecling och nya trender for nästa sommar!

0 comments: