1:a majhelgen - i bilder

Cathrines sista helg! usch sa sorgligt. Hon har bott hos mig den senaste manaden, da bade hon och jag blev lamnade har pa andra sidan jorden av vara kara pojkvanner, och vi tankte att da kan vi lika bra bo ihop!
Kommer att bli valdigt, valdigt tomt nar hon aker imorgon....

Fredag - Middag pa Purple Haze med Cathrine och hennes kolleger

Lordag - Hej da party - kottbullsmiddag hos Jonas (Jonas har storst lagenhet, sa med 20 pers blev det liksom helt naturligt att ha det hemma hos honom)

Simon the meatball master

Jag rullar kottbullar (Jag!) Upptackte en av mina dolda talanger - kanske skulle satsat pa en karriar?!?!!

Fardigt resultat, 5 kilo kottfars och ca 2000 kottbullar senare. Jag stekte tofu.

Cathrine Micke och Frida (som for ovrigt ar fran Linkoping)

Jonas, the host, and Lindsie the diva

Angie och Cath

Vi rockar loss pa PUNK, mer eller mindre vackert, men skitkul!

Jag och Lindsie. Tur att hon stannar kvar i alla fall!

Partygrabbarna, Simon, Jarkko och Eric

Leo i hissartagen, Cath skriker som en galning och haller pa att ramla i golvet

Jonas med flickvan som jag aldrig kan komma ihag namnet pa (Clarissa?) I alla fall valdigt trevlig tjej!

Posers. Jonas ser i alla fall ratt nojd ut omgiven av bara tjejer

Hon ar for sot....

Det standiga paret - Jarkko och Anders

Det standiga paret 2 - Da girls!

Poserande pojkar

Vi forstod aldrig var Jocke fick bandet ifran, men han var makta stolt (Cathrine sajer nu att han hittade det pa Smuggles) Vad det star pa det ar dock annu holjt i dunkel.....

Gruppfoto!

Sondag - Chaoyang Park, 30 grader och stralande sol!
Boysen skulle komma senare for att ha leftover kottbullspicknick, men vi blev dumpade for ett party med danska Young professionals... Illa...

Yeeeeez, sol!
Eftersom det inte blev nagon picknick med kottbullar, sa fick vi bestalla mat istallet. Alskar Kina dar man bara kan ringa och de kommer till parken utan problem.... Lindsie fick mota dem vid ingangen och ser riktigt proffsig ut balanserande pizzakartonger.

Som vanligt var det Annies som fick sta for matlagningen

Vi fick sallskap av Linus, Frida och Micke i alla fall pa var picknick. Medans vi lag och slappade pa filten korde Linus Friskis och svettis grupp i parken (forsta for sasongen, ska tydligen bli tradition) Men mat ville de i alla fall ha efterat!

.... Och nu ar det mandag, 3e Maj idag en helgdag och jag sitter och deppar och tittar pa nar Cathrine packar sina sista saker och svar over overvikt. Usch, kommer inte vara samma utan henne! Kanns varje gang nar nagon aker hem som om att, NU ar det slut.
Fanns en svag plan att aka och se Sahara Hotnights spela pa MID festival har i Beijing idag, men det blir nog inget.
Ikvall blir det i alla fall en sista middag sa att Cathrine far i sig lite riktig Kinamat innan hon aker hem.

0 comments: